میمیرم برات عشق من...
 
فقط به خاطر تو

 

دردت به جونم گاهی دلتنگیام سرتاسر وجودم شعله میکشه، همه دنیام تویی خیلی سخته همه دنیارو ندیدن، اطرافم واسم یه زندون بزرگ میشه که دلم میخواد مثل یه پرنده از لا به لای میله هاش پر بکشم و دنیامو ببینم.

 


نمیدونم مهمترین چیز تو این دنیا واسه بقیه چیه اما خیلی خوب میدونم که تو مهمترین من هستی عشق من

 


عزیز دلم توی قلبمی واسه همیشه
ذره ذره وجودم عاشقته

 


دنیای من تویی من از خدا میخوامت، بهش التماس میکنم تا همیشه واسه داشتنت
به خدا هیچ زبانی نمیتونه عشق من نسبت به تورو و عشق تو نسبت به منو بگه،

عشقمون آسمونیه نفس
خیلی دوست دارم زندگیم

 

 



نظرات شما عزیزان:

hasti
ساعت22:11---9 خرداد 1392
سلام خیلی ممنون به وبم سر زدی ...این وب از این به بعد واسه منه ه سمیه خیلی ممنون دوست گلم

سمیه دوست عزیزم این وبمو به من داد...

به هر حال خواستم بدونی عزیز ....

بازم سر بزن بهم
پاسخ:سلام مرسی که سرزدی...آدرس وبتو ثبت کن راحت بیام تو وبت الان ادرسشو ندارم .بازم مرسی


mehdy5471
ساعت8:27---8 خرداد 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری . خوشحال میشم به منم سربزنی مطئنم مطالبم خیلی به دردت میخورن...اگه هم مایل بودی لینکم کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم

maryam
ساعت23:48---20 تير 1391
سلام شعرت زیباست ولی دو خط آخرش جالب نیست و تو نمیتونی نظر کسی دیگه رو بنویسی بدون اینکه بدونی

barbi
ساعت12:06---3 تير 1391
ممنون ازوبلاگت جالب بود به منم سربزن

somaye
ساعت12:39---23 خرداد 1391
سلام مرسی که بهم سر زدی
وبلاگ تو هم خیلی قشنگه
موفق باشی


مریم
ساعت12:31---22 خرداد 1391
سلام ..............

somaye
ساعت17:03---19 خرداد 1391
سلام پست جالبی بود اییییییییییییول

اگه اجازه بدید این شعر زیبا رو برای عشقم بفرستم ...خیلی زیبا نوشتی


هانیه
ساعت2:43---10 ارديبهشت 1391
به ما سری بزنید شاید حال و هواتون عوض شد

هانیه
ساعت18:50---7 ارديبهشت 1391
سلام
برای پرانرژی شدن نباید منتظر اومدن کسی شد
الانم میتونید شاد باشید اگه بخواین
من لینکتون کردم .منو با اسم وبم لینک کنید و بازم بهم سر بزنید


پریسا
ساعت0:54---5 ارديبهشت 1391
وبت قشنگه امیدوارم به عشقت برسی
عشق خیلی قشنگه


داتیس
ساعت9:42---4 ارديبهشت 1391
سلام
زیباس
مرسی از حضور سبزت


Roya
ساعت20:14---3 ارديبهشت 1391
aliya be mamnon az omadanet

roya
ساعت15:45---3 ارديبهشت 1391
مرسی اومدی میلینکمت

مریم
ساعت9:20---3 ارديبهشت 1391
سیلاااااااااااااااااااااام داداشی ممنون که بهم سرزدی گلم منم لینکت کردم باافتخاااااااااااااااااااااار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 2 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 11:49
حجت

درباره وبلاگ


حجت الله سعيدي ،دانشجوي كارشناسي ارشد فيزيولوژي جانوري
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیولوژی83 و آدرس biology83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.